O mnie


poniedziałek, 8 września 2014

Lakier do paznokci

Hej! Dzis chcialam napisac recenzje lakieru do paznokci Sally Hansen odcien czerwony. Kupilam go w drogerii przypadkowo. W mojej akurat byla promocja i szukalam akurat odcienia czerwieni bo mi go brakowalo. Kolorow do wyboru nie bylo za duzo. Kupilam go za jakies 8 zl jednak cena regularna to 30. Nigdy nie kupilabym lakieru za tyle. Teraz znalazlam sklep w internecie gdzie bez promocji cena to 7 lub zl z tej firmy. Lakier bardzo mi sie podoba. Nie podoba mi sie dlugi pedzelek . Wole takie male. Dlugo schnie . Ale im dluzej schnie tym jest wytrzymalszy. I jest trwaly. Podobaja mi sie w nim swiecace drobinki ;).  Ogolnie to polecam . Napewno kupie ze sklepu internetowego inne kolorki. Pokazuje Wam fotki . 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate