O mnie


wtorek, 9 września 2014

Ulubience

Hej. Jak kazda kobieta kocham mazidla do ust. Mam ich dosc sporo i ciale kupuje nowe ale mam takie ktore musze miec ;D . Uzywam ich na zmiane.
Rozowy balsam malinowy yves rocher cena ok 10zl. Bardzo wydajny. Gdy smaruje usta nadaje im taki delikatny rozowy kolor ktory bardzo mi sie podoba. 
Kobo professional szminka do ust . Cena ok 15zl. Czesto sa promocje. Nadaje ustom ladny wyrazisty matowy rozowy kolor. Trzyma sie dosc dlugo. 
Kobo professional blyszczyk do ust. Cena ok 9zl. Nadaje ustom polysk. Nie splywa . Nie klei sie. Jest delikatny. Do uzytku na codzien. Nie ma pedzelka. Jak dla mnie zaden problem. Kupuje sobie patyczki z wata i nimi nakladam i jest ok.

Essence. Nie wiem jak to nazwac. Mazidlo do ustCena ok 8zl. Jest to cos takiego w plynie co jak naloze na usta to sie wchlania i daje matowy efekt . Akurat tutaj mocna czerwien. Tak jakby pomalowac usta farbka. Smak ma dosc slodki i ladnie pachnie. Jest to z takim pedzelkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate