O mnie


sobota, 6 września 2014

Papryczka ;p

Hej. Ostatnio kolezanka dala mi w prezencie bransoletke z nad morza. Bardzo przypadla mi do gustu ;). Nastepnie dostalam od kogos innego taka malutka papryczke ;). Lubie sie bawic bizuteria wiec od razu znalazlam sposob jak ja tam dolaczyc ;). Ktos mowil ze to od wlochow na szczescie ;p . Hehehe. No i juz uwielbiam ta papryczke bo zalozylam bransoletke na egzamin praktyczny z prawa jazdy i go zdalam. Jestem mega szczesliwa ;D. Zdalam za drugim razem. Za pierwszym nie plakalam a za drugim to tak haha. Juz po stresie i tak ze szczescia. A naprawde za drugim razem balam sie wiecej. Za pierwszym duzo nie brakowalo bo jezdzilam juz na miescie i razem bylo 35 minut. Balam sie tylko luku ;D. Moge powiedziec ze nie macie czego sie bac gdy idziecie na egzamin ;D. Teraz czekam tylko na plastik ale naprawde jestem szczesliwa ;););). Jeszcze przed egzamindn modlilam sid do patrona kierowcow ;p. 

2 komentarze:

  1. Fajna bransoletka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka, to może być twój talizman :) Gratuluję zdania! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Translate