O mnie


poniedziałek, 21 lipca 2014

Kazdy moze gotowac ;)

hej!!! Slyszeliscie o takim panu co sie nazywa Jamie Oliver. Ten pan prowadzi wiele akcji zdrowego jedzenia. Kiedys ogladalam programy ktore prowadzil to dzieki niemu ludzie nauczyli sie gotowac i w ciagu krotkiego czasu odzwyczaili sie od fast foodow ze sklepu. Przepisy nie sa trudne. Czasem warto eksperymentowac i nauczyc sie czegos zdrowszego. Czasem nazwy sa dziwne hehe. Jedliscie kiedys zupe dan dan? Jesli jestescie milosnikami hamburgerow rowniez sami mozecie je przygotowac . Takie pewnie beda smaczniejsze. Probowalam i byly zdecydowanie lepsze ;).  Dzieki temu mozecie poznac tajniki gotowania. Robic zdrowe pyszne obiadki nie zatruwajac sie szybkim jedzeniem z torebki czy sklepow. Warto czasem znalezsc odrobine czasu na takie cos , bo to wazne. Czlowiek od razu ma wiecej sily na zycie i lepiej mu sie funkconuje .  Wiadomo ze w dzisiejszym zyciu malo mamy czasu na przyjemnosci. Ale mozna znalesc przepisy ktore sa krotkie zdrowe i latwe. To jest wazne. Ja to nawet jak sobie obiecam ze zrobie ciasto na akcje charytatywna to nawet jak wracam ze szkoly o 17 to porafie cos zrobic wiec wystarczy chciec ;).
 
 
          Chcialabym abyscie wyprubowali w wolnej chwili ciasteczka owsiane z czekolada. Jak raz sprobujecie to napewno chetnie bedziecie wracali do tego przepisu ;). Ja nigdy nie moge im sie oprzec. Czas przygotowania nie jest dlugi i nie trzeba sie meczyc z przygotowaniem godzinami ;). Polecam drobno posiekac czekolade bo za duze kawalki to czuc zbyt duzo czekolady a brak reszty ;) .Mam nadzieje ze zdjecia sa czytelne i sie rozczytacie . Powodzenia !!!!












A tutaj zdjecie mojej wakacyjnej kuchni :d . Nie ważne jaka kuchnia , ważne co wychodzi . A wyszlo :D . Nalesniki z jagodami , które sama zbierałam :). Były pyszne :) .


1 komentarz:

  1. o w sam raz coś dla mnie, udało mi się zrobić pierożki to czemu nie ciasteczka

    OdpowiedzUsuń

Translate