O mnie


poniedziałek, 21 lipca 2014

Basenyy!!

Hejka!! U nas ostatnio był taki upalny dzień , że wybrałam się ze znajomymi na baseny. Byliśmy tam kilka godzin :) . W mojej miejscowości mamy baseny odkryte. Jest to bardzo duży obszar :) . Trochę się opaliłam. Tego nie mogę powiedzieć :) . Jakoś nie pamiętam czy kiedyś tam byłam , ale kiedyś trzeba pojsc :D . Ludzi tam było bardzo dużo :). Nawet nad morzem tyle nie widziałam . Woda była lodowata , ale wystarczyło się tylko przyzwyczaić do niej a było okej :d .
Oczywiście z moja koleżanką robiliśmy sobie zdjęcia. Dzień bez zdjęć byłby dniem straconym haah :D . A Wy wolicie jechać nad morze czy nad jeziorko czy może również wybralibyście baseny ? :)




2 komentarze:

  1. Na basenie musiało być super :) mnie tam każda woda odpowiada :) i basen i morze i jezioro - byle czysta w miarę była :)

    Dziękuję za miłe słowa u mnie :) A co do pytania - w mojej notce napisy sa podlinkowane do sklepu - Skarbnica Pomysłów http://skarbnicapomyslow.pl/ - tam mozna kupić większośc rzeczy, która jest na mjej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę się w końcu wybrać na basen, już wybieram sie od kilku miesięcy! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Translate