O mnie


niedziela, 20 lipca 2014

Co czytać w wolnym czasie ? Oto jest pytanie

Hejka!! Mamy już wakacje. Pewnie wielu z Was zastanawia się co takiego ciekawego można poczytać ? :) . No ja osobiście lubie czytac .

Pierwsza propozycja będzie książka pt " Ostatnia spowiedz " . Napisała ja Nina Reichter. Jest to niemiecka autorka. Jest to hit który czytają wszyscy. Uważam , ze jest to czytadło dla grona starszych odbiorców , a nie dla młodzieży. Historia tego , który potrafi mocno kochac. Autorka zacheca nas do słuchania konkretnych utworow muzycznych podczas czytania kasiazki. Pomysl był genialny :d . Dzieki temu możemy poczuc klimat tej książki :) .





Tutaj podaje kilka cytatow z książki :


Bo gdy mówi serce, muzyka milknie a słowa bledną...

Pytasz, dlaczego płaczę? Nie pytaj. Popatrz w moje oczy. A jeśli zobaczysz tam siebie, po prostu odejdź

Znasz to uczucie, kiedy chcesz zachłystnąć się szczęściem, ale boisz się chociażby poruszyć, bo wiesz, jak jest kruche?


Pewnie każdy z Was płakał gdy czytał te książkę. Ja płakałam na końcu , bo była smutna ;( .
 
 
Kolejna propozycja dzisiaj będzie "3 tygodnie z moim bratem " . Napisał ja Nicolas Sparks :) . Nadaje się akurat na wakacje gdyż jest o podróżach :D . Książka jest bardzo ciekawa . Miło się ja czyta. Teraźniejszość jest przeplatana z przeszłością. Chyba bardziej podobały mi się opowieści z dzieciństwa :). Były więcej nasycone emocjami :). Kto nie czytał niech bierze do ręki i do dzieła!!! Nie pożałujecie haha :D
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie zaciekawiła ta książka, muszę ją przeczytać w najbliższym czasie :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Translate