O mnie


czwartek, 27 listopada 2014

pułapki umysłu


Hej hej :D . Ostatnio ogladam na interencie coraz czesciej serial  " pułapki umysłu " . Czy Wy keidys to ogladaliście. Co sadzicie na ten temat ? ;> . Ja uwazam, że to jest swietne i godne polecenia. Kocham takie filmiki gdzie mogę się doweidziec wiele interesuących rzeczy :d 
Tutaj przesyłam Wam zwiastun Pulapek usmyslu. Kazdy odcinek jest o czyms innym i zazwyczaj to o czym jest dany odcinek jest udowadniane na podstawie zadan, ktore naprawde mi sie podobaja !!! :D 





2 komentarze:

  1. kiedyś widziałem reklamę tego programu w tv, szukałem ciekawego programu do obejrzenia z moją Natalią, ten program myślę, że się nada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie można znalezsc odcinki . Może jakaś komedia romantyczna ? :D

      Usuń

Translate