O mnie


sobota, 29 listopada 2014

hej :). Dzisiaj był piekny dzien. Bardzo podobało mi sie uroczyste rodzanie dyplomów magisterskich, w którym miałam okazje uczestniczyc :). Teraz jestem zmęczona, ale było warto. Bardzo ładnie to wyglądało. Ludzie w togach wyglądają swietnie. Ja już raz kiedyś miałam togę i byłam dumna jak mogłam założyć na chwile, tylko na imartykulację.

Dzisiaj jest Wigilia Sw. Andrzeja, jutro Andrzejki. Ja świętowałam to w podstawówce. Teraz jakoś nawet o tym nie myślę. A Wy znacie jakieś ciekawe wróżby? Myślicie, że mogą się one spełnić. Jakieś ciastko z wróżbą przepowiadającą dore rzeczy :D . Chciaż ciastka i wrózby mogłabym wymyslec. Osobiscie uważam, że zawsze jest prawdopodobienstwo zbieków okolicznosci i to co moglabym wymyslec mogloby trafic do osoby do kotrej by ta wrozba pasowala:) .Pamietam jak kiedys lałam wosk przez dziurkę od klucza. Kto jeszcze tak robił ? :D . Fajna zabawą było szukanie partnera od danym imieniu :D. Robiłam serduszko z papieru , z jednej strony pisałam imona płci przeciwnej , a od drugiej trzebabbyło trafić szpilką w któreś :). Nie pamiętam co mi wyszlo :). Może to powtorze haha :D .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate