O mnie


poniedziałek, 22 września 2014

Od dzis korzystam z mojej karty sportowej. Bylam na silowni z kolezanka. Oj chyba z godzinke . Trening nie byl meczacy ale tak po troche mozna cwiczyc. Czas spedzilam bardzo milo. Ostatnio otrzymalam prawo jazdy i jestem z tego powodu zadowolona ;). Jak tylko je otrzymalam to zaczelam jezdzic. Wczoraj mialam swoj pierwszy daleki wyjazd haha. Taki w trase. Bardzo mi sie podobalo chociaz musze jeszcze duzo pojezdzic bo wiele rzeczy mi nie wychodzilo ale super jest. Mam jeszcze tydzien wakacji. Niedlugo wyjezdzam na studia i po troche sie szykuje. Kurcze jeszcze nie mam pojecia gdzie ja to bede mieszkala. Tak glupio troche wyszlo ale do konca tygodnia juz sie wszystko rozwiaze i okaze ;) . Ostatnio kupowalam troche wyprawke juz na te studia i jakos to bedzie. Wiadomo ze pierwsze dni najtrudniejsze a ja nawet nie znam tak dobrze Wroclawia a w mojej miejscowosci nawet nie ma tramwajow a wszedzie blisko. Ale kazdy to przechodzil i kazdy dal rade wiec mysle ze bedzie ok ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate