O mnie


niedziela, 27 lipca 2014

Natka tworzy. Natka czaruje. Czaring maring.

Hej. ;) ale jestem zmeczona. Wlasnie przygotowuje dwie kartki na specjalne okazje. Jak tylko uda mi sie wyczarowac cos wartego pokazania to pokaze tutaj. Jednak jak sie chce to mozna. Narazie maluje elementy na kartki. Niektore mi sa potrzebne to sama musze tez zrobic. Nie wszystko mozna kupic.A zeby wyszly idealnie to trzeba tak sie napracowac az mnie rece bola. Stwierdzam a brzydki element mi wyszedl a krzywo a zle i 200 prob robienia jednego elementu. Kartki beda na prezenty a wiec mysle ze warto ;). Dla wspanialych osob zawsze warto . Trzymajcie kciuki zeby udalo sie . Ja chce zrobic cos wyjatkowego. Cos co moge dac ja osobiscie od serduszka dla konkretnych osob. Cos kreatywnego. W glowie milion pomyslow a tu trzeba jeden zrobic a idealnie. Motywacje mam. Myslicie ze sie uda? Czesto probuje robic kartki i sa w miare ale teraz nakupowalam sobie elementow. I mysle sobie. Natka staraj sie !!! Ma byc ladnie. Teraz trzeba sto razy ukladac zeby ladnie rozmiescic i zobaczymy. Na efekty dlugo bedziecie musieli czekac ;) .  Ja lubie tak od malego . Zawsze wolalam dac prezent od siebie. Jakos czasem kupuje ale jak sama cos zrobie to jest ten moment gdy moge sie cieszyc     . Wtedy myslimy o tym komu co sie spodoba a moze tak a tak. Ludzie czasem nie zwracaja na to uwagi. Dla niektorych prezent to prezent. Nie wszyscy potrafia docenic ze sie staralo. Haha. Ja to mam w sobie tyle czulosci ze bym wszystkich chciala uszczesliwiac i zeby ludzie czuli sie wyjatkowi ;). W sumie teraz taki jest swiat dziwny ze uwazam ze nawet dobrze ze tak mam bo czasem naprawde potrzeba ;). 

. . . . .  . . . . . . 


Trzymajcie kciuki bo mam pierwszy egzamin na prawko. Taki wewnetrzny. Bac to sie go nie boje ale stresuje sie tuchpadem. W zyciu uzywalam 3 razy. Czuje sie jakbym sciane miala przesuwac. Zanim trafie w punkt to minie mi czas lub trafi w nie to co trzeba. Internet zazwyczaj mam w telefonie a laptopa nie uzywam bo nie potrzebuje. Kurcze jutro dodatkowa nauka obsluga laptopa. Troche techniki i czlowiek sie gubi a tuchpad i tak mnie wkurza ;(. I jakos spac nie moge. Tak posta pisze w nocy . Zalezy mi na tym zeby zdac. W domu robie sobie 3 testy i te 3 testy zdaje wiec jak uda sie dobrze kliknac w odpowiedz w miare szybko to mam nadzieje ze bedzie ok. Jednego dnia musze zdac 3 razy.To jest na czas. Sa pytania ktore ucze sie sto razy i nadal nie pamietam. Dla mnie niektore pytania sa nie logiczne.;)





1 komentarz:

  1. Warto robić, im bardziej własnoręczne tym lepsze :)
    Powodzenia na egzaminie - daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń

Translate