O mnie


wtorek, 29 lipca 2014

Łabędzie

Wijajcie moi mili. Dzis chcialam sie dowiedziec co sadzicie o labedziach? U mnie m mojej miejscowosci sa. Plywaja po stawie. Niedawno bylo ich wiecej poniewaz kilka malych sie wyklulo. Jednak ludzie dokarmiali je roznymi swinstwami i jedno male sie zatrulo. Po paru dniach wyzdrowialo ale rodzice nie chcieli go przyjac z powrotem. Labadko zostalo przewiezione do innego miejsca. Szkoda mi tego malego. Jak bylam nad jeziorem to tam tez sa labedzie. Lubia plywac miedzy ludzmi. Jednak moga byc agresywne.  Sama sie balam jak bylam nad brzegiem jeziora a za mna ganialy ;D . Chcialam popatrzec bo uwazam ze sa piekne ;). Jednak wole z daleka patrzec a tez mialy malucha ;).

Egzamim wewnetrzny zdalam. Mialam 4 bledy na mozliwych 6. Napisalam go 3 razy. Terazmam stres bo jutro o 10 mam ten wlasciwy i on jest o wiele trudniejszy. Pula pytan to ok 6tys. Komu sie chcialo tyle wymyslac. Niedlugo zmienia te pytania nd inne ale u mnie jest tak ze nie wiadomo czego sie spodziewac . Sa tajne. Dzis musze wydrelowac wisnie i do 15 sie ucze. Juz nikogo nie slucham co mam robic bo tak jestem zajeta i nie mam czasu . Ddoerwuje mnie to ale w domu pomoc tez trzeba. No o 15 umuwilam sie na jakies jedzonko . To bedzie chwila relaksu a jak wroce to znow nauka. W ąiagu roku szkolnego tak nawet nie uczylam sie. Haha teraz poprostu mi zalezy ;).


3 komentarze:

  1. Pamiętam, jak kiedyś jak byłam mała to podeszłam do łabędzia, a ten przez chwilkę mnie gonił ;p

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie łabędzie :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam <3 Zawsze robię im miliony zdjęć. To bardzo intrygujące zwierzęta i... łączą się w pary na całe życie :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    Raspberry Avenue

    OdpowiedzUsuń

Translate