O mnie


piątek, 21 listopada 2014

Hej ;) wieczorem napisze notke z drugiego dnia wyzwania bo nie mialam na to kompletnie czasu. Teraz czekam na pociag to chwile mam dlatego to pisze ale jak wsiade do pociagu to nie wiem czy beda miejsca do siedzenia i w spokoju nie napisze nic. Czesto tak mam ze pociag jest mega zapchany a ludzie w nastepnych stacjach sie dosiadaja. Nie ma nawet jak oddychac. I trzeba stac. Ale nie o tym chcialam napisac ale o tym co dzis robilam. Bylam na swietnym szkoleniu pt. Sztuka wystapien publicznych. Trwalo 8 godzin ale naprawde bylo mega. Jestem zadowolona ze wzielam w tym udzial. Uwazam ze warto. Nie wiadomo kiedy wiadomosci moga mi sie przydc. Kazdydostal temat i mial przygotowac prezentacje. Potem to nagrywalismy anjlizowalismy i nagrywalismy drugi raz poprawione. Dowiedzialam sie bardzo wielu ciekawych rzeczy. Dostalismy tez pyszny poczestunek. Wykonalismy wiele cwiczen ;). Jest super haha. Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate