O mnie


poniedziałek, 24 listopada 2014

dzien 5



Wazny szczegól? Czy zastanwaialiscie sie kiedys co jest dla Was tym waznym szczegolem ? Ja dopiero teraz sie nad tym zastanawiam. Obejrzalam milion zdjec, wybralam kilka i juz wiem co napisac. Wazne sa dla mnie wspomnienia. Ciekawe chwile ktore przezylam z przyjaciolmi, ogolnie przyjaciele. To zeby byc zawsze usmiechnietym aby inni patrzac na mnie tez mieli lepszy humor  ;). Wazne jest to zeby korzystac z zycia tak jak tylko mozemy. Trzeba szalec ;) . 





2 komentarze:

  1. very cute, lovely ladies. Thanks for stopping by my blog.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) dla mnie ważnym szczegółem jest jak najbardziej rodzina to na pierwszym miejscu :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Translate