O mnie


piątek, 26 września 2014

Juz nie moge spac ze stresu ;o. Wroclaw coraz blizej a ja nic nie wiem. Dzis szukalam tam mieszkania nawet w biurze nieruchomosci. Moja uczelnia to wyzsza szkola handlowa
na aleksandra ostrowskiego. Jest to dzielnica fabrycznej, grabiszynskiej. Byly oferty ale dosc daleko.Mialabym 25 przystankow do uczelni jakies 12 km. Kazdy uwaza ze to blisko ;D . Musialabym jechac kazdorazowo przez calutki srodek miasta. W szczytowych godzinach to hardcor. Oferty zle nie byly. Mialabym kolezanke i byloby mi razniej , przyjemniej. Bardzo chcialam z nia byc. To nie wyszlo i jest mi przykro. A wy jakie dzielnice byscie polecali ? Ja uwazam ze krzyki tez nie sa zle. Ostatnio byly oferty obok sky tower. Tam bylo super ale trzeba miec oferte , dzwonic od razu i juz. Bo teraz jest a za minute nie ma. Ja juz naprawde wszedzie dzwonie , szukam i nieaktualne . Na stronach z ofertami nie ma porzadku. Juz nawet nie ma czasu na ogladanie. Ja szukalam mieszkania cale wakacje ale mialo to wyjsc zupelnie inaczej. Mialam mieszkac z siostra i wysylalam jej duzo ofert. Byly naprawde piekne. No ale nie wyszlo. Potem mialam z kolezankami ale nie pasuja mi te tereny co im . Zobaczymy co wyjdzie gdy moge sama wybrac ;D . Rozpoczecie mam 4 pazdziernika a spotkanie organizacyjne 1. W dodatku nie znam nawet wroclawia. Nawet nie wiem ktore ulice to centrum. Jak tak patrze na cala infrastrukture to mi sie srednio to podoba. W bolcu nawet nie ma tramwajow ;D .Bylam tam pare razy. Kurcze. Nie moge usnac i wole cos tu popisac bo tak czyms sie zajme i jest mi lepiej. Z drugiej strony chce spac i tak to wychodzi ;p. Co Wy bierzecie pod uwage jesli chcecie wybrac mieszkanie? Ja juz tez nie wiem czy dobrze patrze. Odleglosc od dworca pkp bo bede jezdzic do domku czesto. Bede miala ciezkie torby. Odleglosc od uczelni. Chcialam w okolicy 6 km. Tam bede spedzala wiekszosc czasu. Moze sie zdarzyc ze mam okienka miedzy wykladami to bym poszla do mieszkania. Zazwyczaj nie chodze na dyskoteki wiec na to tak nie patrze. Cena. Jest wazna ale od niej zalezy jakosc mieszkania. Zostalam nominowana do Lba ale ten post zrobie jak bede miala wiecej czasu. Dziekuje za nominacje ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate