O mnie


niedziela, 28 września 2014

Hej ;) dzisiaj sie dowiedziałam ze jutro juz wyjezdzam. Prawdopodobnie do tego mieszkania co znalazłam. Jestem umuwiona na podpisanie umowy. Gdy juz podpisze bede zadowolona ;) . To wyszło tak nagle bo nie wiedziałam kiedy dokładnie sie wyprowadze i tak o tym nie myslałam. Troche sie boje bo nie znam Wrocławia i nie mam bliskich osob w okolicy tego mieszkania. Bede w pokoju z całkiem obcą osobą. Jutro dowiem się kto to jest. Nic o niej nie wiem. Jeszcze rano na zakupy ide i potem jade. Rozpoczęcie roku mam w srode to we wtorek moge pospacerowac po okolicy. Lokalizacja bardzo mi sie podoba bo mam blisko sklepy i Sky Tower. Blisko przystanek tramwajowy. Nie wiem jaką drogą tam pojade bo taka autostradą się boje . Dzis kilka wypadkow w tym samym miejscu. Przeraza mnie to. Korki byly na 10 km ;/ . Dopiero teraz mam chwilke a tak ciagle cos załatwiam.

1 komentarz:

Translate