O mnie


poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Hej. Co za dzien. Jestem mega zmeczona. Bylam dzis w Legnicy . Jakies 40km od mojej miejscowosci. Pojechalam tam z kolezanka pociagiem zawiesc papiery na studia. A potem na zakupy do galerii. Kupilam sobie 3 ciuszki ;D. Czasem jak sie pojedzie mozna duzo kupic a teraz wszystko jest przebrane . A teraz leze i odpoczywam. Bylysmy w mcDonalds. Dzis bez zdjec bo nie robilam. O 19 mam nauke jazdy. Ciesze sie ze moge zdawac u mnie a nie musze tam jezdzic ;D.
Hi. I was today in another town . It is 40km far away from my town. I was there with my friend. She had to deliverd something to uniwersity. We went there by train. I am very tired. We were in shopping centre. I bought 3 things. At 19 I am going to learn drive ;) . I like it . I am happy that I can pass the exam in my town and I do not have to go to Legnica. This is short time in my town only 3 weeks ;). In the shoping centre I bought 3 things. There was not a lot of things that I like ;). I do not give pictures today .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate