O mnie


piątek, 1 sierpnia 2014

Ciasto z malinami ;)

Hi peappole ! I decided to writte to you in English too becouse it can helps people from another country ;). Thank you so much for visit. I am not sure that you anderstand me becouse I make a lot of mistakes but it is for YOU ;*. I am happy that you comment my posts ;). You can translate my site by button "wybierz jezyk " who is near "dolacz sie do witryny " thats mean join this site. Today I would like to show you a cake wchich I done with my mother. I like coocing ;D . I found recipe on fcb ;).
Hej !!
Postanowilam czasem pisac tez po angielsku. Nie wiem jak mi to wyjdzie ale zobaczymy bo mam zagranicznych gosci. Dzisiaj chce Wam pokazac sernik z malinami ktory zrobilam z mama ;). Przepis z fejsa. Robimy tak jak kazdy inny sernik. Dodajemy tylko koszyk malin ;*  


Uwazacie ze dodalam malo fotek? ;) Niedlugo wybiore jeszcze cos z tamtej sesji bo narazie nie ma kto mi zrobic ;<












5 komentarzy:

  1. pysznie wygląda ^^

    pelnaslodycz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam te ciasto! Jest bardzo pyszne, polecam wszystkim ;d


    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda ♥
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pysznie wygląda! <33

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i powiadom mnie u mnie na 100% się odwdzięczę :D http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszący placuch :) tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Translate