O mnie


piątek, 25 lipca 2014

Rambutan

Hej!! Postanowiłam , że czasem będę dodawała różne ciekawostki z różnych dziedzin. Teraz najwięcej dodaje związanych z gotowaniem , bo mnie to akurat interesuje , ale to nie znaczy , ze innych tez nie będzie :) . Jeśli chcecie możecie podawać w komentarzach jakieś ciekawe propozycje co by Was interesowało. Tak sobie pomyślałam , że będę dodawała takie informacje . przy okazji sama się dowiem czegoś ciekawego :d . Czasem opowiem co u mnie , czasem przedstawię jakąś prace , która sama zrobiłam :D . A już niedługo cos zrobię. Zamówiłam sobie produkty ze sklepu do scrabookingu  i jak tylko przyjdą to Wam pokażę :d . Dzis tez robie babeczki ale dopiero jutro je ozdobie . ;D Ciasto wyszlo dziwne. Chociaz liczy sie smak . Ale tez nie czuje sie najlepiej. Zaraz ide sie polozyc i uczyc na prawko. W poniedzialek mam egzamin. Trzymajcie kciuki.
Dzisiaj pierwszy raz usłyszałam o Rambutanie . A czy Wy o tym słyszeliście ? :) Może wiecie jak to smakuje :d . Mnie to bardzo ciekawi. Można je kupić od grudnia do marca w sklepach. Jest możliwość kupienia ich w Polsce. Przy zakupie należy patrzeć jaki ma kolor. Najlepszy będzie ten , który ma jednolity kolor. Bez żadnych plamek . Również istnieje możliwość kupienia rambutanow w syropie. Rambutany sa dla tych , którzy chcą schudnąć :d .Spożywanie Rambutanów pomaga w walce z ewentualnymi pasożytami czy też biegunką. Pestka jakkolwiek niejadalna, bywa przez niektórych spożywana po uprażeniu - podobno jej spożywanie pomaga obniżyć poziom cukru we krwi.  Rambutan rośnie głównie w Wietnamie, Indonezji, Sri Lance i Malezji. Drzewo  jest wiecznie zielonym, który zazwyczaj ma do pięciu metrów wysokości.

7 komentarzy:

  1. Nigdy o tym nie słyszałam :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym tego spróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... ciekawe! :) Nigdy o tym nie słyszałam! ;)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu ♥

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tym słyszę, ale powiem narzeczonej, bo się odchudza, więc może się zainteresuje;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :) A piszesz tak że aż chce się czytać więc gratuluje bo nie każdy tak potrafi :) ) W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie. Jakbyś mogła to poklikałabyś w kilka linków z ostatniego postu? Dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno bardzo mi pomożesz. :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Translate