O mnie


środa, 16 lipca 2014

Like and dislike


Hej. Tego posta to ja wieki bede pisala. Juz 3 raz to zaczynam i ciagle cos nie tak idzie. Juz napisalam duzo i sie skasowalo lub opublikowalo nie tak jak trzeba. Ja to pisze z telefonu wiec jest trudniej niz na komputerze.
Dzis nadszedl kolejny dzien wyzwania. Mamy opisac 10 rzeczy ktorych lubimy i 10 takich ktorych nie lubimy.
Jak dla mnie taka liczba to duzo. Nigdy nad tym tak sie nie zastanawialam a wiec dopiero teraz o tym mysle ;).
1. Obecnie jest to motoryzacja. Kiedys chodzilam na pokazy motocyklowe w moim miescie ale to bylo dawniej. Teraz ucze sie jezdzic autkiem. Bardzo mi sie to podoba. To jest swietne ;). Nauka idzie mi ciezko. Chociaz zawsze w nauce szlo mi wszystko latwo a tu jest gorzej. No ale z czasem bedzie super. ;) jak narazie zdarza mi sie ze czuje sie jak Asia. Moze za duzo przed nauka sie naogladalam takich rzeczy.
2. Jest to gotowanie. Kiedys chcialabym miec wlasna restauracje. Taka orginalna ale ucze sie robic glownie slodkosci ciastka ;D, "Mili ludzie karmia ludzi ciastkami " . No i lubie patrzec ze innym to smakuje ze sa zadowoleni. Mozna z tego zrobic ladne prezenciki.
3. Rozne slodycze. Glownie czekolada ktora zawiera endorfiny szczescia. Po niej od razu czlowiekowi lepiej.
4. Sport. W tym roku mialam mozliwosc skorzystania ze specjalnej karty dzieki ktorej mialam motywacje do sportu. Prawie za darmo moglam korzystac z obiektow sportowych ;). Chodzilam na silownie basen i tance. Najlepszy byl basen z sauna ;p. Od lipca do konca wrzesnia ta karta nie dziala . Jest aktywna w calej Polsce i uwazam ze jest swietna ;). 
5. Tematyka wojenna. Interesuje sie wojna w Afganistanie. Ciekawi mnie ten temat. Podziwiam ludzi ktorzy sie nie boja tam dobrowolnie jezdzic. Czytam o tym ksiazki Marcina Ogdowskiego i ogladam rozne filmy dokumentalne.
6. Przyroda. Uwielbiam przyrode. Spacery i ogladanie jej. Uwazam ze ma swoj urok.
7. Bycie romantyczka ;).
8. Rozmyslanie nad wszystkim i analizowanie wszystkiego.
9. Bycie fotografowana ;D.
10. Bycie kreatywna i tworzenie nowych prac i uczenie sie nowych rzeczy.
Teraz ta trudniejsza czesc haha. Bo tak naprawde nie wiem co nie lubie a jestem raczej pogodna .
1. Gdy ktos klamie. Kazdy jest inny. Wytlumaczenie ze ktos by zareagowal inaczej i boi sie prawdy jest bledne bo nigdy nie wiemy jak ktos zareaguje i warto mowic prawde.
2. Ludzi ktorzy uwazaja ze sa najlepsi a nie sa.
3. Ludzi ktorzy traktuja czlowieka z gory.
4. Plotkarek ktore obgaduja ludzi.
5. Ciemnosci
6. Gdy ide do zakladu uslug a obsluga nie umie dobrze wykonac roboty lub zle podejscie do klienta.
7. Bialych scian w domu.
8. Nie lubie wiekszej ilosci niektorych potraw bo mam mdlosci np. Po calej tortilli ale po polowie nie.
9. Dlugich meczacych podrozy. Samochodem do Hiszpani. Kiedys tak jezdzilam to jakies 30godzin. Da sie i warto ale lepiej samolotem.
10. Zdrad .
Ojej. Udalo sie. W tym czego nie lubie bylo trudniej. Ale dalam rade. No a dzis bylam na jagodkach ;). Haha jesc jagody tez lubie ;)

6 komentarzy:

  1. Fajna lista, tak od serca napisana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no od serca ;) dziekuje za komentarz ;)

      Usuń
  2. Aktualnie jestem nad jeziorkiem i lowie rybki . Te akurat sa tymi ktore zlowilismy ;). Chyba wczesniej w poscie pisalam ze jestem na rybach. Przynajmniej zdjecia tam byly. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię białych ścian w domu :P Ale cała tortilla to dla mnie żaden problem ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate