O mnie


wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego bloguje . Dzien drugi wyzwania

Hej. Dzis mamy drugi dzien wyzwania. Haha. Nie moglam sie doczekac az bede cos pisala. Dziekuje za motywacje haha. Dzis dodaje dwa selfie ale dzien na zdjecia nienajlepszy. Bywaja takie dni ze wychodzi sie ladniej lub gorzej a dzis raczej gorzej ;p. Probowalam porobic zdjecia z moimi bransoletkami co sama zrobilam . Jest ciezko tak jak sie robi samemu. Nie wiadomo jak ulozyc reke. Dzis jade na pare dni odpoczac nad jeziorko . Gdzies w sam srodek lasu. Dobrze ze mam internet w telefonie ;d. Teraz przechodze do tematu dlaczego bloguje? Wlasnie dopiero teraz sie zaczelam nad tym zastanawiac. Otoz mialam juz kilka blogow i zadnego nie prowadzilam jak nalezy. Ogladajac rozne blogi stwiesdzilam ze takie cos moze calkowicie zmienic zycie. Kazdy moze stac sie kims wazniejszym. Mozna poznac wiele ciekawych nowych ludzi wziasc udzial w candy lub wymiankach. Od ostatnich paru postow liczba wyswietlen wzrosla co sprawia mi ogromna radosc. Od razu jest milej ;). Bloguje bo sprawia mi to przyjemnosc i dzieki temu moge stac sie lepsza osoba i moze to odmienic mnie ;)


1 komentarz:

  1. Grunt to czerpać przyjemnośc, bo jak stanie się przykrym obowiązkiem to już jest źle...
    Także biorę udział w tym motywującym wyzwaniu, więc przy wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Translate