O mnie


niedziela, 2 września 2012

The END the freedom



Tak na zakonczenie wakacji zrobiłam sobie taką jodełkę . Na zywo nie widac róznicy między różowymi kolorami .  Bardzo mi się  podoba :) . Tą pierwszą bransoletkę zrobiłam juz wczesniej . I koniec wakacji ;/ . Ttrzeba iść jutro do szkoły ;/ . . .  Trzeba w tym roku popracować duzo więcej niz w zeszłym roku . No i we wrześniu trzeba bedzie zamówić mulinę , bo się kończy. Przy okazji znalazłam dobry skelp z rzemykami. To sobie też zamówię i łańcuchy :):) Z tego są śliczne bransoletki . Nie mogę się doczekać , aż będę je robić :). Oczywiscie pokażę je tutaj :):) Ogladałam wiele filmów DIY przez ostatni czas.Bransoletki i hafty trzeba bedzie odstawić na weekendy . Robótki ręczne sa dla mnie uzależniające :) . Muszę też posprzątać w pudełku od muliny :) . Każdy pasek jest innego koloru i każdy jest przydatny :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate