O mnie


sobota, 29 września 2012

:):)

Nie mogłam za bardzo pisac z powodu braku czasu. Dzisiaj akurat małą chwilke wolnego mam więc postanowiłam cos napisac. Ostatnio trochesie przeziebiłam :( i bardzo żle sie czuje . Miałam pojechac w góry i niestety nie pojechałam.  . . . W tym tygodniu postanowiłam nauczyc sie szydełkować . Zawsze , gdy chcęnauczyć sie czegos nowego ogladam filmy na YT aslbo drukuje opis . Dzieki temu nauczyłam się łancuszka :D .  Problem był w tym , ze nie mogłam nauczyc sie nic wiecej , poniewaz jestem leworęczna i wszystko muszę mieć na odwrót i robótka nie wychodzi więc musiałam nauczyc się posługiwac szydelkiem w prawej ręce. Z początkuwydawało się , że będzie to bardzo trudne jednak wieczorem mama pokazała mi jak mam się posługiwac szydełkeim w prawej ręce. Dzisiaj przez chwile mogłam sobie pocwiczyć. Uważam, że nie est zle , ale jak pocwicze wiecej to wstawię jakies zdjecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate